MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Hem, ljuva hem.

Kategori: Min vardag

Dagarna nere i Skåne var toppen! Hade riktigt trevligt och kul med familjen och släktingarna :) Blev ett par småutflykter, en barrunda med Vera (kusin) och så mycket umgänge! Härligthärligt, jag gillar det :D
Kom hem igår, efter att ensamt ha kört de 34 milen mellan Trelleborg och Nässjö. Segt är bara förnamnet, så min och P1's skiva "Sjung dig hes med oss" sattes på efter drygt halva vägen så jag kunde sitta och s.k. "sjunga" med i låtarna och bli piggare :)
På kvällen vankades det "saknat-dig-efter-helgen-mys" med P, och så sömn i min sköna säng! Nog för att jag sover extremt bra borta, och speciellt hos min moster eftersom det är som mitt andra hem (alltid varit) , men det finns inget som slår ens egna säng! Oslagbart bra :)

Sitter nu och letar runt bland alla jag känner och frågar om de äger "Titanic" på dvd. Hur fasen kommer det sig att INGEN har den? :O Tycker detta är helmysko...
Ikväll blir det iaf soffmys och jordgubbar. Slå det, om ni kan!

Dialog mellan Lotte (kusin) och hennes sambo Peter:
P; Lotte, vet du vad jag tänkte på inatt när vi försökte sova?
L; Jadu, hur du ska sitta nästa gång du skiter eller?
P; ööhm, va?
L; Ja, men hur ska jag veta? Är ju en jäkligt dum fråga...
hahaha. Klockrent :P

----------------------

Sista helgen i augusti bär det av ner till Palmfestivalen i Trelleborg, är det bestämt! :) Kommer bli brakigt bra.
/Mia. - mot ica och leta film, maybe?

ps. kaos? nej, det kan man inte kalla det. ds.

   I detta hus har jag spenderat många och långa somrar! :)

  Today :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: