MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

En udda tid...

Kategori: Min vardag

... att få för sig att börja med bake-up-bröd :) Men ja: Är man hungrig så är man! Nöden har ingen lag (A) 

Denna måndagkväll fortsatte i samma spår som helgen - otroligt bra! Ni vet när man trivs sådär mycket, och man kan inget annat än känna sig väldigt nöjd med tillvaron? I like it ! :)
Min skattkista har länge varit borta. Tror jag tappade bort den någon gång i vintras, men det är som om jag hittat en skattkarta nu och det är bara att följa den noga så lär jag komma till målet. Det enda som behövs är en kompass och någon som hjälper mig läsa kartan litegrann,. :)

Mitt bröd är klart och jag ska äta ihjäl mig, ungefär! :D Förstår om ni är avis ;P pfh.
Mitt bloggande är inte så djupt och innehållsrikt för tillfället, men antar att denna period snart tar slut så man kan få löpa över tangenterna som tusan snart igen! :)
/Mia - haft ont många gånger.

ps. nästa lördag ;) .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: