MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

En liten sammanfattning.

Kategori: Min vardag

Helt otroligt! Även söndagen spenderades denna helg i Sävsjö, hos mina föräldrar :) Inte ofta jag är hos dem två gånger på en vecka, och minst inte under en helg! Styrde "Hulken", (jo, pappa har döpt sin bil till det) slängde in Pax i baksätet och begav mig iväg :)
Väl framme fick jag och pappa uppdraget att åka och handla käk inför grillningen. Enkel match! :) Hann sedan med att kolla på lite Formel-1 med honom (heeeja vad kul), läsa tidningen i lugn och ro, äta mammas nybakta vaniljhjärtan, fixa mina csn-papper och sen äntligen - grillade hamburgare och pommes till det :D Finns inte mycket som slår! Givetvis blev det en glass nere på campingen till efterrätt också (A)
Tog vid 20 tåget hem till kära Nässjö igen och - yummeey - träffade på guldet på stan. Härligthärligt! :)
Lyckades även hinna med en löprunda, mina styrkeövningar, egentid (dusch, tv-mys osv. GILLA) och ett godnatt-samtal innan sömnen kallade :) Superdag, helt enkelt! Tackartackar.

Måndagen har spenderats i Jkpg, för att hälsa på Ivana :) Nu är vi båda två uppdaterade igen, vad det gäller den andra personens liv samt vad som hänt/hörts på posten det senaste :P Tack för en skön dag! (och jag som inte skulle shoppa. Pfh, kiss my ass (A) haha. )
I Nässjö blev det en löprunda med Fia, snabbdusch, mat, dans och sist - en två timmar lång promenad med min P1 :D Vi hade mycket att snacka om. Allt mellan himmel&jord, så att säga. Det är härligt! Skönt att du är hemma i säkert förvar igen :)

-----------------------

Bestämt var egentligen att det skulle bli Öland nu på lördag, och fram till söndag, tillsammans med Sara da' Granne. Vi skulle hälsa på Carro och festa häcken av oss, men jag har ingen hundvakt :/ Får se till att hitta en annan helg! :)
Därför drar jag till Skåne-land och Trelleborg på torsdag tillsammans med mina kära föräldrar och stannar där över helgen :) Blir nog bra !
Förhoppningsvis kommer det snart planeras in en skärgårdstripp också! Det skulle gillas :)

Nu: Kolla klart på 2½ men och sen krypa till kojjs :) Drömma lite knasiga drömmar igen, maybe? Som vanligt.
Imorn: Träffa P2 och ev. Emma, träna om benen inte känns tunga och sen en mys- och umgängeskväll på ingång :)
Först, fem favoriter: 1. Utflykter. 2. Överraskningar. (de bra, givetvis^^) 3. Choklad. (jo, jag är riktigt svag för det!) 4. Mys av alla dess slag. 5. Att få ge och ta.
Sen att jag är en sucker för romantik, det kan vi ta en annan gång ;)
/Mia - honungsmelonhonungsmelonhonungsmelon. I'm in love.

ps. jag vill testa "Transformers 6-pack" på Burger King. ds.


 Chillsöndag! :)

 ...och träningen gör mig glad! Hallelujah.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: