MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Vilket humör! (känner mig bådeoch på samma gång)

Kategori: Min vardag

Upp tidigt för att träna, (kan knappt heller gå pga av all träningsvärk från gårdagens pass!)  frukost hos Armi allihopa, stan, fika, hem. NU kom mitt jäkla humör. Usch, jag vill ingenting :/ Eller, jo. En sak. Men det är inget jag pratar om direkt.
Har nyss haft en duktigt lång diskussion med P1. Alltid skönt att bolla lite tankar och idéer med henne! Hon vet och förstår hur jag funkar, och det är värdefullt. Hon kan alltid ge mig goda råd och få mig lite bättre till mods, när det är som värst. Tack, kära du! Jag ska klara det här, och jag vet att du står där - alldeles precis bakom mig - hela vägen. Vad som än händer,.

-----------------

Sen så har jag börjat fundera på det här med pluggandet. Den i Tranås lockar mig, det gör den verkligen, MEN - dietistutbildningen i Gbg känns mer rätt, mer passande. Då blir jag inte låst till Nässjö i ytterligare två år, utan hamnar i min absoluta dröm- och favoritstad + att jag får en sjukt bra utbildning. Finns det någon som vill flytta med mig till storstaden? Skulle kunna bli riktigt bra där uppe,. Storstad varvat med härliga skärgårdsbesök och bara vara. Mums!

Ikväll blir det jobb 19-22 (ooonödigt!) och sen direkt till Millan för att umgås lite med henne och Fia. Ska kolla slutet på Let's dance och se hur mycket BlondinBella skämt ut sig under programmets gång :P haha. Jösses-ja-jaa!
Imorn = FEST! Millan och Erika ska ha "på-återseende-fest" som vi kallar det, innan de åker iväg till Thailand någon månad. Kommer nog bli en lyckad kväll! (jag vet vad jag vill ha för slut på den, men det får jag inte säga,.. En liten vink har vi dock inte sagt något om ;) No pressure ! )

Jag har träningsvärk i min mage, och det var riktigt riktigt längesen. Tack Kick'n'box och tack instruktören! :P
/Mia. - Det skulle kunna bli ett roligt och bra äventyr, om man nu kan kalla det så. I just know it. Take a shot.

ps. jag lever på gårdagens besök! (:

Kommentarer

  • Ida säger:

    Ja! Sök den i göteborg istället :) jag ska ju flytta dit, och mange med. Do it <3

    2009-01-10 | 07:52:57
  • Marie säger:

    hej, är det kost- och friskvårdsprogrammet du tittat på i gbg? har kollat på den med, den verkar jätterolig =)

    2009-01-10 | 10:12:35
    Bloggadress: http://mariekarlberg.blogg.se/
  • Mia säger:

    Det är dietistutbildning! :) (Kanske är samma? jag har dålig koll) Är grymt sugen. Kan inte bestämma mig...

    2009-01-10 | 15:16:53
  • Marie säger:

    synd bara att de är så höga intagningspoäng bara =(

    2009-01-10 | 17:34:11
    Bloggadress: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: