MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Vilken bra dag! :)

Kategori: Min vardag

Visste inte riktigt vad jag trodde om den här dagen. Hade lite ont i magen i morse pga all nervositet som satt sig som en enda stor klump i mitten, lite drygt-ungefär-cirka. (?) Det visade sig i alla fall att den bildats helt och hållet i onödan, vilket är så otroligt skönt så jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hade "Your body is a wonderland" eller "Gotta be somebody" spelats ur mina högtalare nu hade jag troligtvis som vanligt stått med tröjan omvirad runt huvudet och dansat runt, runt och haft ett leende från öra till öra :) (vilket jag iofs har ändå (A) ) Du är bra, det är bara så. Och ja: Det här ska vi ta det lugnt med :)

----------

Har nästan precis ätit upp gårdagens tacorester och även hunnit göra mina "dagliga" övningar. Inte blivit mycket sånt nu över jul, så dags att ändra på det igen! Idag åkte hanteln fram igen (äntligen) och sit-upsen är gjorda. Med tanke på att man säkerligen lagt på sig ett par kilo de senaste tre veckorna, pga. ingen träning, är det verkligen ett bra tillfälle att starta träningen nu igen :) Kommer bli skönt!
Om 2 h och 7 min. börjar jag jobba. Hallelujah!

Imorgon blir det förhoppningsvis att titta på "Mirrors" hemma hos Tott-Pott med honom och ett par andra :)
Dagen får vi se vart den tar vägen! Förhoppningsvis släpper Millans feber så vi kan ha en tjejdag tillsammans :)

/Mia.

ps. jag vill och jag kan :) . ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: