MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Slutkörd.

Kategori: Min vardag

ÄNTLIGEN! Första passet sen en vecka tillbaka avklarat :) Hela kroppen är utmattad, vilket är riktigt skönt. Pump i all ära! Jag vet med all säkerhet att jag kommer ha träningsvärk i mina ben- och bröstmuskler imorn :) Woohoo!

Förutom detta, har jag också hunnit med att fylla år i veckan :) Nu har jag tydligen nått åldern där det efteråt bara går utför. Tar det där med en klackspark, kan jag säga,. I vilket fall - Tack för alla gratulationer! :)

Imornbitti blir det dubbelpass (spinning + kick'n'box), långrunda med Pax och sen en sväng till Bankeryd med T :) Trevligttrevligt! Vart bär kvällen av? :)
Snacka om dålig fantasi idag,. That would be enough!

/Mia - http://www.youtube.com/watch?v=zCvgSpFiUg0&NR=1 :P

ps. Jag är inne i en P1-period, skulle man kunna kalla det. I like it :) . ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: