MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Seg väntan.

Kategori: Min vardag

Sitter hemma i soffan och gör mest ingenting. Väntar på att klockan ska bli sex så jag kan åka till Millan för lite spelkväll :) Trevligt värre, måste jag nog säga! Skönt att bara umgås lite.

Ingen träning för min del idag. Träningsvärken tar död på mig + att mitt knä börjat bråka igen.. Bäst med vila ikväll :)

----------------------

Jag vet inte vad jag ska säga förutom att tummarna är vitare än någonsin och att jag hoppas att det snart finns en liten kväll till övers för mig :)

/Mia - "If we want it, it's right" (Thomas Dybdahl)

ps. om man slutar kasta ut fiskelinan kan den inte längre dra in något. ganska självklart va? tanken slog mig idag. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: