MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Om blickar kunde döda.

Kategori: Min vardag

Då hade jag förmodligen varit död vid det här laget :P Finns en tant på jobbet som alltid blänger nåt så in i vassen mycket på mig. Vet inte vad jag gjort henne, men en sak verkar ganska självklart: Hon tycker inte om mig.. :P Life's a bitch!

Natten gick bra, iaf :) Tiden gick undan och jag & Ivana hade mycket att snacka om. Som vanligt :P Skönt!
Ska sova till tolv sen upp. Sova tidigt imorn så kan inte sova förlänge på dagen :P Planering kallas det ;)

-----------------------

Om åtta dagar fyller jag år. Jag fyller 20. Det känns ganska stort ändå, nu när jag tänker efter :)
Jag vet också precis vad jag vill ha i present, och jag hoppas jag får det. Finns nog inget som kan slå det! :) (A)

/Mia. - "Det här vet du inte om, men jag tänker på dig. Någon gång måste du bli själv." - Säkert. En låt som får mig att dra på läpparna just nu och som "ligger i tiden" så att säga.

ps. om du bara visste vad jag kan. ds.


Saknar dig redan,. När du kommer tillbaka står jag redo med ett stort lass kramar till dig! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: