MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Oj, ja, jösses.

Kategori: Min vardag

Mycket lyckad kväll igår! Tack till alla er som gjorde den så jäkulskt bra :) Och givetvis tack till Millan och Erika. Hoppas ni får det sådär härligt underbart i Thailand :)

Första söndagen sen slutet av november som jag inte jobbar natt, så jag har verkligen passat på att göra det till en RIKTIG söndag :P Umgåtts med Millan och Fia hela kvällen (sen kl. fyra typ :P ) genom att kolla bilderna sen igår och spela kort :D Riktigt kul. Tack!
Ligger nu i sängen och mest väntar på att sömnigheten ska tränga sig på så att jag kan somna någon gång. Imorn är det arbete 06 - 16 som gäller. Hej pengar!
Orkar inte idag. Det var givande! Tjohej.

/Mia. - "Någon Gång Måste Du Bli Själv " med Säkert passar så ypperligt bra nuförtiden.
http://www.youtube.com/watch?v=leuTIh5SHSA

ps. Jag tycker inte om förbud riktigt. Man får inte bryta dem, trots att man är så otroligt frestad till att göra det. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: