MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Mitt i eftermiddagsruschen!

Kategori: Min vardag

Kortfattat:
- Jag och Ivana somnar nästan på jobbet båda två. Tur vi slutade redan vid halv tolv idag :)
- Båda åker hem till mig för att baka kladdkaka (var äckligt sugna!). Vidare ner till stan. Råkade köpa lite saker (A) Och jag som inte har pengar.. oops!
- Hem. ÄTA mat. (kolhydrater är det dags för)
- Promenad med hunden.
- Träning i form av bodypump.
- Hem igen för en lååång dusch med massa tända ljus. Hårinpackning och scrub. Härligt att ta hand om sig själv lite :)
- Fia kommer för pizza :P haha. Bra slut på dagen :D

Jag måste rusa till spisen innan maten går sönder!
Puss, Mia.


Hänga snart? :P

-------------------

Helt slut efter pump-passet. Herrejösses säger jag bara!
Hann dock bara med en snabbdusch nu, för Fia och Carro kommer alldeles strax. Pizzatajm! :D

Dagens låt är utan tvekan "Better Together" med Jack Johnson.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: