MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Maraton!

Kategori: Min vardag

Igår var det äntligen dags för mitt och P1: s efterlängtade GuitarHero-maraton. Snacka om lyckat! :D Spelade för glatta livet, (även om gitarren vissa gånger höll på att slängas i golvet..), laddade upp med riktigt god mat i form av min köttfärsröra (som är fetingbra om jag får säga det (A) ) , på bröd i ugnen och pommes till det och sen givetvis lite mörk choklad :P Jotack, energi behövdes! Tack för sällskapet, kära du. Det måste vi göra om :)
Dagen fortsatte med årets första pass på Friskvårdshuset. Skönt att vara tillbaka efter ledighet och allt vad det heter! :) Så, om ni undrar om jag haft träningsvärk idag är svaret JA.
Sist, men inte minst ett 1 h och 20 min långt telefonsamtal med T. Skrattade mig genom dessa minuter och kunde sen somna med ett leende på läpparna. Tack (A) (kan ni tänka er? Navelluddssockervadd uppsnurrat på örhänge? Nä, tänkte väl det :P )

Denna dag? Vad finns det att berätta? Jobbat, städat hela lägenheten och haft visning ännu en gång. Hoppas den här tjejen nappar :) Och givetvis: Träääning :D Kick'n'box är nog den roligaste träningen man kan utföra, utan några om och men eller krusiduller. Precis hela kroppen är utmattad när man går därifrån och man är sådär äckligt nöjd med sig själv. Härlig känsla, right? :)
Nu precis har jag lyckats få i mig ett par knäckebröd med keso och kalkonkött på (nyttigt och bra) och ska strax krypa till kojs. Träning imornbitti kl. 08.00 - 09.00 tillsammans med P1, Armi och Carro. Nu är vi på G igen alltså! Lovely.
Hade ett litet och otroligt härligt besök av Mr. T också. Efterlängtat till max! :)

Dags för sömn. Sleep tight everyone !
/Mia. - snart vet jag.

ps. inget meddelande i natt. jag vill inte. det är inte bra då. snälla?

      Jag behöver inte säga något va? :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: