MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Ledig onsdag :)

Kategori: Min vardag

Jag som hade tänkt gå upp tidigt idag och göra något vettigt av dagen. PFH!, säger jag bara. Stängde av klockan i sömnen och vid halvtolv-tiden lyckades jag kravla mig ur sängen.. Kasst !
Gjorde ändå inget vettigt, utan satte mig framför tv:n med lite frukost och kollade på Rachel Ray, av alla dåliga program det finns här i världen. Är man ledig så är man. Då finns det inga lagar :P
Fia kom förbi, och planen var att springa runt Träsländan. Kass kondition som vi har blev det att gå en liten bit också (A) Men till sommaren ska vi lyckas springa hela rundan på tjugo minuter :P Snacka om att sätta upp mål! :D

Kom alldeles nyss hem från en riktig rysare till basketmatch! Nässjös damer mötte Bankeryd, och jag tror aldrig jag sett något som gjort mig mer nervös. (om man inte räknar handbollsfinalen i EM, 2004 :P ) I vilket fall; Grattis till vinsten Nässjö :)
Sitter nu hemma och gör mest ingenting. Fia skulle visst komma förbi en sväng och "hänga" lite. Alltid skönt med lite sällskap !

Jobb imorn 06 - 11.30. Vad fan ska man göra sen hela dagen? :O Jag har börjat tröttna på att vara ledig. Finns aldrig något att göra... Man går hela dagen och väntar på att alla andra ska sluta, men sen på kvällen är det ofta ingen som vill/kan hitta på något iaf. Det suger! Nog för att det är skönt att vara ensam, men har man varit det hela dagen så är en kväll med någon av de nära&kära guldvärd. Behöver inte vara mycket. En film, lite spel eller bara prat sen är jag nöjd :) Dessutom oftast jag som får ta initiativet till det. (ta inte illa upp, folks! :P ) Men jag börjar känna mig som ett litet tjatmonster. Det känns hårt ibland! (är jag deppig, eller vad fan är det här!?)
Nej, det är jag inte. Jag har varit på superhumör hela dagen :) Gått runt och haft ett leende på läpparna, liksom. Det finns ett par insekter i min buk som flyger runt...

Nu kommer Fia! Time to go :)
Imorn ska jag skratta sönder min mage med Ivana igen. Tack för det :D

/Mia.

ps. faktiskt båda två på samma ställe, samtidigt. fan inte illa, P1 ! ;)  ds.

Kommentarer

  • fia säger:

    lia du har bra kondition, inte jag :)

    2009-01-21 | 23:52:55
  • fia säger:

    lia du har bra kondition, inte jag :)

    2009-01-21 | 23:54:05
  • Mia säger:

    Den är fasen inte bra! Den ska förbättras, helt klart :) Som jag skrev; Till sommaren ska det ta max tjugo minuter för oss :P haha. "Wish us good luck, folks!"

    2009-01-22 | 17:56:23
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: