MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Kan man bry sig om andra människor eller saker&ting förmycket?

Kategori: Min vardag

Jag tror såhär: Jag har en förmåga att bry mig väldigt mycket om dem som står mig nära. Är det något som är fel, något som är jobbigt eller att det helt enkelt behövs pratas, så vill jag gärna veta och då försöka hjälpa till om jag kan. Kan det vara negativt? Tror inte det, i alla fall,. :)

Dagen började otroligt bra, måste jag säga. Var trött, men var ändå inga problem för mig att gå upp vid fem i morse. Lyckades dessutom ta mig till jobbet på cykeln utan att några olyckor i form av "trillningar" eller liknande inträffade. Skillat! (med tanke på underlaget :P ) Och som vanligt: Jag töntade och bjussade på mig själv, vilket brukar roa Ivana, och hon kom med en del tankar och otroligt sköna kommentarer vilket alltid får mig dubbelvikt av skratt. Klockrent :)
Slutade vid halv tolv, GLIDARPASS, och åkte hem för lite käk och nervarvning ett par timmar framför tv:n innan det var dags att möta Armi på stan. Så:
Jag har syndat! (A) Eller, syndat och syndat. Snarare unnat mig en ny klänning till festen på lördag :) En korallrosaröd tygbit som är urläcker :P På rean också, dessutom. 78 kr :O Herrejösses, vad bra det kan va! Med lite tur så.
Ligger nu på mitt aningen hårda, men ändå bekväma, golv och har på dånande musik i bakgrunden. Tacka vet jag tåliga grannar! :P Lyssnar genom festspelningslistan till lördag och gör lite finjusteringar. Fast: Ni som kommer får ju faktiskt stå ut med valet av musik eftersom det är min och Carros fest. moaha! (fan vad mogen jag känner mig idag? :P )

Blir ingen träning ikväll, utan jag ska vila min kropp :) Blir att simma några längder på badhuset imorn istället, med Armi, Ida och Carro :) Ska nog utnyttja en solning, som jag fick av Millan ni vet, också. Lite för blek för klänningen till lördag, känner jag! :P (maybe not?)

Färdigsnackat. Nu ska jag sätta mig och hålla fingrar, tår och allt annat som kan korsas, korsade. Jag hoppas på ikväll fortfarande :) Annars blir det en dag väldigt snart, det vet jag :) Wiie! (mitt sms till P1 i måndags får mig fortfarande lite
smågenerad och samtidigt full i skratt (A) Jag kan nog faktiskt erkänna att jag är lite småstollig ibland :P haha)

/Mia. - 'Cause nobody wants to be last one there,
            'Cause everyone wants to feel like someone cares,
            Someone to love with my life in their hands,
            There's gotta be somebody for me like that.

ps. man ska inte vara rädd för att lyckas. djupt, va? . ds.

     Tänka sig att denna token vart blond :) Känns som ett jäkla tag sen,.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: