MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jag klarade det.

Kategori: Min vardag

Lyckades, utan några vidare klagomål eller magknip, jobba mig genom hela dagen fram till klockan 16 :P Inget konstigt, tkr ni, men alla vet inte heller hur jäkligt det är på posten! (wooh!)

Tränat spinning idag. Nästsista låten gjorde mig illamående! Jotack, jag var riktigt slut :) Skönt !

----------------------

Det finns många gåtor här i livet som förmodligen alltid kommer förbli olösta. Sen så finns det dem som är hur enkla som helst, och som man oftast klurar ut utan några som helst svårigheter. Sen finns det dem som är mitti alltihop. De som man tror sig ha lösningen på, men man ändrar sedan sitt svar illa kvickt och kan sen inte riktigt bestämma sig för vilket man ska tro. Lösningen kommer fram, förr eller senare, och jag brukar föredra det förstnämnda av de två. I detta fall vet jag inte riktigt. "Man måste suga på karamellen", som det heter. I vanliga fall tycker jag inte om det alls, för jag är kass på att vänta. (måste ju komma in till fyllningen liksom ;) ) men denna gång kan jag gå med på ett undantag. För senare, kommer jag få reda på svaret på gåtan som jag grubblar efter lösningen på varje dag, och tummarna vitnar pga. att jag håller tummarna så hårt för att jag ska ha det rätta svaret. Jag känner på mig att det är rätt, så hoppas att facit inte är felskrivet.. (vilket är förlagets uppgift,.) 
Tror någon pratat med min mage igen?

/Mia. - somnade med ett leende på läpparna igår.

ps. jag har dödat alla mina jultomtar idag. skönt med lite "vanligt" hemma igen :) .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: