MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Inte alls redo för sömn.

Kategori: Min vardag

Jo, jag borde sova men jag kan inte. Har inte riktigt bestämt mig än om det beror på att jag inte är trött eller om jag helt enkelt inte vill. Hjälp mig, vilket låter bäst? ;) Tror det är att jag fortfarande väntar på ett litet, litet telefonsamtal, sen kan jag sakta falla in i drömmarnas värld.

Ligger därför och grubblar lite. Eller, ja. Grubblar och grubblar. Snarare kommer på saker och ting. Vet ni vad jag tror? Jag tror att jag är en person som behöver väldigt mycket uppmärksamhet från dem jag tycker om, med andra ord att de ska visa att de tycker om mig också. Får jag inte det uppstår en konstig magkänsla och jag börjar tro massa jobbiga saker så som att det inte är besvarat och dylikt. (och ja; det gäller både vänskap och kärlek) Tror egentligen inte alls att detta är särskilt positivt, men va fan: Kärlek och omtanke behöver vi alla. Mer eller mindre :)

Jag har också kommit på att fjärilar i magen är något av det härligaste som finns, men ibland vill jag bara stänga av dem med en knapp av något slag. De gör att jag får kramp och träningsvärk i smile-musklerna! Antar att det är smällar man får ta, och jo. Det är väl bara till att tacka och ta emot! :) (A)

Nu måste jag verkligen sova. Hoppas ni tyckte min text var något att ha ;) haha. Pfh!
/M-m-mia.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: