MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

I just want to get lost.

Kategori: Min vardag

Igår var det stjärnklart ute. Kallt och stjärnklart. Himlavalvet har alltid gjort mig väldigt fascinerad och jag har alltid kunnat stå och titta upp mot det gulprickiga täcket där uppe hur länge som helst. Jag står med nacken kraftigt böjd bakåt, fruktansvärt dålig hållning och stirrar upp i det mörka och fortfarande delvis oupptäckta. Förlorar mig själv och mina tankar till en helt annan plats långt härifrån. Till en plats där jag själv får bestämma vad som sker och där jag vet att jag kan må hur bra jag vill :) Jag blir som uppslukad av mörkret, dess mystik och dess makalösa prakt. Jag förblir stående, ibland så länge att kinderna förfryser och fötterna fryser fast i backen. Bara står där och tittar och låter mig förloras. En väldigt härlig känsla faktiskt :)
Vill du förlora dig själv tillsammans med mig någon gång? Komma ifrån allt annat, kramas och bara vara.

---------------

Snart kommer Ida till mig :D Vi ska ha en riktig myskväll, tänkte vi. Klippa varandra till att börja med, laga spaghetti&köttfärssås (det är gooott :D ) och förmodligen kolla på när BlondinBella gör bort sig ännu mer i Let's dance :D Ett gott skratt förlänger livet, har jag hört. Tror det stämmer :)
Min lägenhet ser nu förövrigt ut som om den väntar på att ett sektmöte ska starta. Tända ljus precis ÖVERALLT. Fast - ganska mysigt :)

/Mia. - Jag vill visa vem jag verkligen-verkligen är.

ps. nothing is forever. hey ya. ds.



----------------------------------------------------------------------------------------------

Ida åkte hem för ett par timmar sen, jag har beställt lite kläder från H&M och John Blund kommer nog på besök vilken sekund som helst.
Men, jag kan ändå inte sova. Jag har börjat tänka på sommaren 2009. Snacka om att jag är laddad :D Det kommer bli en bra sommar! Brunbrända ben, långa sommarkvällar, grill på stranden, umgänge med de bästa av de bästa och gärna någon att sitta bredvid elden med under en filt. Ge mig detta nu, tack! :)

Millan gav mig en förtidig 20-årspresent idag, eftersom hon åker på söndagmorgon. Presentkort på 4 solningar på badhuset! :P "Så du inte känner dig så blek sen när jag kommer hem!" var förklaringen :P haha. Tack! Jag ska va brunast i gänget här hemma nu ;)
Kommer verkligen gråta som en gris imorgon när hon kommer till mig på eftermiddagen och säger hejdå. Jag menar; I lite mer än två månader har hon och jag träffats MINST 4 ggr / vecka och hittat på saker. Hur ska jag klara mig? Det kommer bli ett stort tomrum här hemma som bara du kan fylla ut. Kom hem snabbt sen! :)
Carro & Fia: Kortspelskvällar väntar, och det många :D

Nu måste jag nog sova. PUSS!
Imorn vill jag träna något.

Kommentarer

  • Millan säger:

    Kommer sakna dig massa oxå! Kommer va som ett plåster på dig när jag kommer hem sen :P hehe

    2009-01-17 | 14:26:07
  • Mia säger:

    Det hoppas jag! (A)

    2009-01-17 | 17:03:18
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: