MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Fresh!

Kategori: Min vardag

Tränat pump, nyduschad, ansiktsmask och massa hudlotion. Jag känner mig fräsch! :) LIte gröt och knäckebröd i soffan med datorn i knät känns dessutom som perfekt avslappning. Träningen idag var jobbig, men faktiskt kul :) Har ju börjat tröttna lite smått på pumpen eftersom det känns som att ingenting händer, men idag var det bra! La på lite mer vikter på en del muskelgrupper också, så är förmodligen det som gjorde det hela roligare. Kanoners!

Otroligt bra kväll igår. Behövligt och lovely, så att säga :)
Imorn är jag ledig. Vad fasen ska man hitta på? :O Kommer klättra på väggarna,.

Nog! Jag är fortfarande en fantasilös tös.
/Mia. - galet kramsugen! (som vanligt)

ps. det snackas om att det kommer bli kul på lördag. jag tvivlar inte en sekund :) . ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: