MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Flygande fän.

Kategori: Min vardag

Jo, det finns en del såna i min mage nu, och de kommer förmodligen stanna ett tag till. Länge leve dem! :)
De gör mig samtidigt lite småtokig och mitt tålamod är inte det allra bästa när det gäller att vänta. Nu när de där fän'a flyger runt som mest som man vill umgås som mest ju. Inte alls konstigt, tycker jag :P
(har du pratat med min mage igen? för den säger hela tiden massa bra saker om dig som bara gör mig gladare och mer tokig än vad jag redan är,,. )

---------------------------------

Det finns inte många personer här i världen som får en att må bra. Alltså, sådär riktigt bra att man ler så fort man ser dem, att man känner värme genom kroppen när man får en kram och att man blir lycklig av att bara ha dem i ens närhet. Igår var jag omgiven av dessa, och jag kan inte sluta le nu när jag tänker på det. Herre min skapare, vad bra man har det egentligen :) Skulle aldrig klara mig utan detta/dessa. Tack för en supertrevlig nyårsafton! :) GOTT NYTT ÅR!
2009 kommer bli oslagbart, det svär jag på. För vet ni varför? Jag fick spendera de första timmarna på året med en väldigt speciell person. Nu kommer allt dessutom bara att bli bättre, det vet jag, så det finns ju absolut ingen anledning till att jag inte skulle vara glad nu. (det var givande) . Hoppas ni förstår vart jag vill komma iaf :)

Strax kommer Millan och Fia hit för lite film och mys. Imorn blir det till att åka till doktorn med min cp-höft ist. för jobbet (måste fixa det!) och sen tvätta tillsammans med P1 :) Kvällen har vi ingen aning om vart den bär, men jag hoppas på umgänge av något slag. (kanske en kram&puss också, vem vet (A) )

Finbesök på ingång!
/Mia. - waaaah! (förstår ni känslan? )

ps. Skrivit det innan, och skriver det igen: it wasn't just a kiss. it was a feeling. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: