MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Uträkning!

Kategori: Min vardag

Gick för skojjs skull in på en internetsida nyss för att kolla mitt BMI och min kropps fettprocent. Vet att såna här tester kanske inte är särskilt pålitliga, men samtidigt tror jag inte att de kan ha jättefel heller.
Hursomhelst. Mitt BMI är på tok för lågt och det visade sig att min fettprocent inte alls är så hög heller. Hm?

-------------

Nyss hemkommen från en riktig långpromenad tillsammans med Armi och P1. Vi hade hoppats på att få se en stor älg ute i skogen, men vi hade otur idag :P Vi kom iaf på att vi ev. ska åka pulka imorn och passa på innan snön försvinner :D Vore kuuul!
Mammas matlåda hon gjort till mig smakade delikat och om ett par timmar ska jag träffa Armi för några längder i bassängen på badhuset. Bubbla är givetvis också ett måste :) Wiie. Skönt!

Later! /Mia.

ps. Sagt det förr, och jag säger det igen: Jump! .ds.



Ändrade planer!
Imorn ska jag och Armi ta oss till posten för att sola - billiga och bra solarier :D. Sen en ev. träff med P1, handla på ÖB & Rusta med Pralin inför flytten (ni vet - diskborstar och dylikt :P ) och sist men inte minst: Hem till mig för fix, don och lite god dricka innan vi drar vidare ner på stan för att besöka Hedgren ett par timmar innan vi intar hotellet :)
Det kommer bli en tuff kväll för mig, men jag ska bannemig stå ut!

See ya, wouldn't wanna be ya,.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: