MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

PUST!

Kategori: Min vardag

Jag tycker inte om att städa. Inte alls! Speciellt inte nu när allt man har i skåp, garderober och på hyllor ska packas ner också. Jag är nog sämst på det där med att slå in glas och grejjer, så det inte ska gå sönder. LIte hux-flux och hoppas på att det går bra är nog mer min grej, tror jag :D (a)

Som en del redan säkert läst idag: Jag ångrar kram-fattigheten! Jäkla skit. Jag vill ju ha myskalas, för det tycker jag om :) Ett nytt tillfälle riiiiktigt snart vore ju sådär härligt och underbart bra! Så bra att jag skulle få världens fetaste leende i fejjan, typ.

Och. Jag vet att jag sagt att jag ska sluta klaga på mig själv, men idag gör jag ett undantag! : FAN vad jag börjar bli plöffsig :O Dags att ändra på, tror jag nog. Frågan är hur (A) Springa mer, förmodligen^^ Woohoo! Får försöka bli löpbandet innan träningarna kanske?
Fast, idag orkar jag inte. Helt slut i kroppen efter all städning och skit. Man tror inte att det ska vara så mycket som det är! Och ändå har jag saker kvar att göra sen efter att de gjort besiktningen! Jössesamalia... (lite svårt att förklara.. :P )
Well. Nu ska jag väl fortsätta med mitt, så att säga. Lite fönsterkarmar, element och dörrlister att torka av. Säger du att du är avundsjuk på mig vet jag att du ljuger! :P
(samtidigt kommer mina tummar hållas stenhårt och kroppen försöka styras i ett försök att tygla kram-behovet! Kommer bli en hård match, så får hoppas på det bästa :) )

/Mia - Grattis Pax, 5 år :)

ps. kommer tid, kommer vår. ds.



Jag saknar dig ikväll, och hör sen !

Min fantastiskt bra kusin skickade mig en länk innan, som räddade min torsdagkväll något. http://www.saltmannen.se/. Har suttit och kikat på denna i över en timma nu :) Kika in! Har ni inte alltför konstig humor lär ni få er ett gott skratt :)

Köket är nu färdigstädat. Imornbitti ska jag göra klart resten, vilket innebär fönsterkarm + dörrkarm i "rummet", eluttagen, elementen och sist toalett + handfat. Det måste ju ändå vara allra fräschast, anser jag :)
Får bli att gå upp vid nio, circus. Sen stress. Danke schön! :)

Helst av allt vill jag mysa ner mig med en bra människa nu, och få vara lycklig en liten stund. Det vore härligt!

Smakprov av saltmannen:

Riktiga texten var:

Teddybjörnen Fredriksson, hans nos den var av garn


Men jag sjöng:

Teddybjörnen Fredriksson, hans moster var afgan

haha, inte lätt !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: