MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Oäntligen, kan man kanske inte säga?

Kategori: Min vardag

Så är det i vilket fall. Även fast jag inte vill har jag börjat fatta. Inte riktigt som en blixt från klar himmel, men som dimma som sakta smyger sig på. Just så!
Hur det känns just nu? Förjävligt.

MEN. Finns alltid nåt positiv, och det är att min lön den här månaden var fetingstor om man jämför med var jag brukar få, så tack kära Posten :) Det uppskattas! Vet ni vad detta betyder? Jkpg med P1 - SNART - och en sväng till Ullared tillsammans med henne, Armi och Carro någon dag i mars :) Härligthärligt.

Blir ingen träning idag heller, för jag borde städa min lägenhet, men. Vem orkar sånt? Inte jag. Inte just idag, för det känns extra tungt nu,.
/Mia - det bästa med BFM-utbildningen är all fika det bjussas på!

ps. korten på bordet. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: