MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Matchen har börjat!

Kategori: Min vardag

Nu är det jag och proteinet mot min egen kropp :P Nog för att vi blev lite besvikna igår när det visade sig att den som packat våra varor lagt ner pulver med chokladsmak istället för jordgubb, men efter lite förfrågan runtomkring visade det sig att choklad tydligen skulle vara ganska gott så beslutet föll på att behålla det :P (och ja. Det var faktiskt helt ok :) )
Igår var det återigen Powerpump som gällde och attans vad bra det gick! Nästa vecka ska vi lasta på ännu mer vikter! :D woohoo. Ikväll är det dags för 30 min spinning + 30 min styrka. Love this!

Later!
/Mia. - happy ! :)

ps. i natt jag drömde något som, jag drömmer varje natt. jag drömde att du kom till mig, och tog mig i din famn. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: