MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Många timmar

Kategori: Min vardag

Jag har nog spenderat tio timmar sittandes i min soffa idag :P Inte gjort nåt vettigt alls. Känns ganska skönt :D

Har nu i säkert tre-fyra timmar suttit och bara småskrattat eller asgarvat åt olika saker och ting. Nya Lotto-reklamen som går på tv, den med han som sjunger "Since you've been gone" inne på toaletten, får mig att skratta lika mycket varje gång :D Han klämmer ju i så jäkla duktigt!
Jag och Ivana hade ett litet snack innan, om stavning. Vi var först väldigt osäkra på hur man stavar till dyslexi, och är iofs fortfarande inte helt säkra på att det där är rätt heller. Varför har så svår stavning till just detta ord som faktiskt står för bl.a. skrivsvårigheter? :P Och Besservisser. Stavas det så? :O Ivana orkade inte till slut och sa: "Att jag skulle använda svåra ord är som att en fattig skulle gå på Nobelmiddag." Då bröt jag ihop för en stund (A) :D
Att jag sen dessutom varit inne på denna länk: http://www.youtube.com/watch?v=p32OC97aNqc&feature=related minst tio gånger gjorde inte allt mycket lättare. Nära det hände en olycka i soffan, ett tag!

Det var skönt att skratta lite iaf :)
Nu sitter jag här (fortfarande).Kollar på "På spaning med Bridget Jones" som går på tv och är sjukligt sugen på choklad! Kanske skulle hjälpa att dricka ett glas oboy? Vore gott^ :)

Imorn kommer pappa till mig! (förhoppningsvis). Sen blir det att sola igen med Armi, träna mage på gymmet och sen spinning till kvart över sju :) Kanoners!
/Mia. - Dröm vackert.

ps. jag längtar till den 17 augusti. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: