MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jag var tillbaka för några timmar!

Kategori: Min vardag

Teori hela förmiddagen idag, så det kändes som att jag var tillbaka i skolbänken igen. Vet inte riktigt om jag gillade det^

-------------------

Jag vill göra något annat i helgen. Inget speciellt, men ändå hitta på något kul liksom :) Säger Du? Jag är lite sugen på att åka till hemtrakterna och tatuera mig (A) Rosenlund. Bio. Slå ihop ett gäng och spela ngt. Disneykväll. Myskväll. (jag diggar't ! ) Spontanutflykt.. Några av förslagen jag har :P Vore ap-skönt!

Ikväll vankas det förmodligen träning. Jag är inte alls taggad :/
Vad fan är det med mig? Måste fan rycka upp mig.

o.a.o. /Mia.

ps. jag höll på att skratta på mig på jobbet idag. det var skönt :) .ds.

 höh?



Träningen gick betydligt bättre än väntat, tack och lov :) Tack P1 och Armi för att ni peppade mig. Det behövdes, som ni kanske märkte (A)
Och, ÄNTLIGEN: Biceps funkade som det skulle. Woohoo! Det var efterlängtat.^

Jag och P1 har nu planerat in träning varje dag nästa vecka på både friskvårdshuset och sen lite hemma. Vi kommer gå stela som pinnar varje dag, pga träningsvärk :P Lätt värt't !

Nu ska jag kolla på tv och sen lääääsa :D Love the book!

Kommentarer

  • P1 säger:

    peppar du mig så peppar jag dig ;) du vet- tjänster och gentjänster - Typ :)

    2009-02-06 | 11:05:42
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här: