MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Jag blir mentalgrön!

Kategori: Min vardag

Nog endast min kära postenkamrat Ivana som förstår vad jag menar, så säger det igen: Jag blir avundsjuk!
P1:s kväll kommer bli hur bra och underbar som helst (det tvivlar jag inte en sekund på). Jag vill också.
Och det de fyra ska göra i helgen blir jag också mentalgrön på.. Ååh :/ Vill vara med !

Det finns massa saker, som kommer från tre olika delar av kroppen, som jag skulle vilja skriva här. Nu, på en gång, med detsamma, - men jag ska inte. Bara för att.
/Mia.

ps. JUMP, ffs! ds.



Det är väldigt svårt att låta bli att längta efter och hoppas på något som man verkligen vill. Hur gör man? Det tär ganska mycket på krafterna, samtidigt som det är väldigt härligt vissa stunder,.. :)

Imorgon kommer Elin-Pelin till mig och käkar lunch. Innan dess har jag tänkt hinna med en del, så ska gå upp redan vid åtta är det planerat :O Jösses, vad bra det kan bli om jag verkligen tar mig i kragen och gör det :P
Time to go to bed !

/Mia. - Hur gör djur? Gissa bajset !

"Everyone wants to know they're not alone". En del av en text som jag känner mycket för,.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: