MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Illamående.

Kategori: Min vardag

Och nej, det är faktiskt inte för att jag var ute på hotellet igår. Det är nåt annat. En betydligt värre känsla än bakfylla. Just nu känns allt omöjligt. Vart tog min positivitet vägen? Känns inte som att jag äger någon.
Skulle jag tänka efter lite skulle jag kunna le, och även då pga det jag faktiskt samtidigt mår illa av, men jag vet inte. Jag tror inte jag vågar riktigt. Jag skulle vilja det, men. Nej. Det är inget bra läge för det!
Det finns vissa saker här i livet som är värre än andra. Detta är en sån sak, och jag blir tokig. Galen. Frustrerad. Kluven. Arg. Ledsen. Oförstående. Och framförallt: Konstig. Förstår om det finns dem som inte känner igen mig nuförtiden.

Nåväl. Det är söndag idag. What to do? Det är framförallt denna veckodag man ska göra nåt med de nära och/eller kära. Jag skulle vilja jäsa ner mig i en skön soffa, dra över en filt, äta godis och bara vara Mia. Inga krav, ingen press. Bara vara och känna härliga känslor. Oh please?

/Mia. - vart tog du vägen igår? :/

ps. vissa dagar säger det bara pang, och man förstår allt. Ge mig en hög smäll, snälla! .ds

Fairground Attraction - "Perfect". Den spelas mkt nu, för på nåt konstigt sätt gör den mig glad. Den får mig att förstå och inse vissa saker.



Jag har några grejjer att berätta:

1. Jag är avundsjuk på vissa människor, och det rejält. Typ P1.
2. Jag skulle kunna stå ut i ett par månader,. Tanken gör mig lite tokig men samtidigt leende.
3. Jag missuppfattas väldigt ofta.
4. Är inne i en period just nu som gör att mina vänner förmodligen tycker att jag inte är mig lik. Jag ber om ursäkt.
5. Det var ett tag sen min mage sa nåt till mig nu.
6. Jag vill ha Guitar Hero-maraton snart igen :)
7. Om jag skulle vinna 1 miljon kronor skulle jag åka iväg till solen&stranden en snabbis innan jag skulle dra vidare till Skottland.
8. Jag tycker att pensionärerna i God Morgon Juice-reklamen är hur söta som helst.
9. Igår blev jag besviken på en kompis.
10. Även om jag egentligen borde vara arg och nere kan jag inte det särskilt länge. Räcker med en liten titt så blir jag glad igen.
11. Jag skulle kunna tänka mig att vara tvungen att åka in till sjukhuset just nu, bara för att få träffa P1 lite.
12. Hemmakväll är värda ett besök av mig.
13. Det är synd om min hund, och speciellt idag.
14. Om jag fick välja skulle jag vilja åka in till Jkpg ikväll, givetvis i bra sällskap, och se "Bedtime Stories".
15. Ens pupiller växer när man tittar på vissa människor.
16. Jag vill åka till Göteborg, städernas stad, snart. Hotell, varsin badrock, nybäddad säng, hotellfrukost, avslappning och lite roliga saker att hitta på. Do you feel me?

På lördag flyttar jag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: