MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Ibland har man lite flyt, helt enkelt.

Kategori: Min vardag

Jag känner verkligen att jag har medvind. Det är precis som att någon står och blåser mig i ryggen för att sakta men säkert få mig framåt, och jag gillar det. Jag känner mig bättre och jag framförallt mår bättre av detta. Alla behöver vi hjälp på vägen, i olika volymer och former. Vad ska jag säga? Jag ler! :) Ni som känner mig vet att jag tycker om det,.

Lördagkvällen. Vad säger man? Galet bra :) Jag trivs tillsammans med tjejerna och jag trivs när jag får vara med dig.. :) Wiie.

------------------------

Pga tiden antar jag att ni förstår att jag varit och jobbat. Riktigt långpass från 18.00-05.30. Trodde faktiskt att jag skulle dö ett tag när det kom post överalltifrån, men det klarade sig :) Var ansvarig i lådcentralen idag, vilket var första gången, och det är där man ser till att posten kommer ut i tid och ser till att trucksnubbarna kan köra ut posten till lastbilarna i tid. Ansvar ansvar! Det var kul, iaf. Svettigt vissa stunder, men skönt att få göra något annat än att bara stå i facket en hel natt :)
Om sex timmar ringer P1 och väcker mig så jag kan gå upp och göra någon nytta innan jag ska till henne för att umgås och samtidigt hämta hem Pax. Jag håller tummarna stenhårt för en fika på Thimons :D
Vi ska sen vara hurtiga och gå på gymmet innan spinningen börjar. Nya proteinet beställdes idag, så träningen är i full gång! I like it :D

Nog.! Nu ska jag somna till något dåligt tv-program.
På fredag är det "Fredagen den trettonde" på bio som gäller. Jag kommer skutta ur stolen och rätt i min kära grannes/sällskaps knä av rädsla ett antal gånger^ ;P Iofs är det nog inte jag som är den fega och rädda av oss, men iaf. Jag kan nog göra det bara för sakens skull (A)
Kram och Godnatt /Mia. - Vill göra några glädjeskutt.

ps. It wasn't just a kiss. It was a feeling. - Du sa det. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: