MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

I natt jag drömde...

Kategori: Min vardag

...något som,
jag drömmer om varje natt.



-------------

Jag borde gått upp betydligt tidigare idag än vad jag gjorde. Halv tio ringde klockan. Halv ett klev jag ur sängen :/ Varför är jag så trött jämt? Börjar bli trött på det :/ (ursäkta min ordvits!)
Jag ska nu därför stressa runt som en tok för att hinna laga mat, gå en runda med hunden, ringa ett par samtal, fixa till mig lite och till slut sticka till jobbet. Jag har kommit på att jag verkligen föredrar att jobba dagar! Då är man upptagen när alla andra är det och så kan man umgås på kvällarna. Nu när alla andra är lediga och kan hitta på saker så sticker jag till posten. Antar att det är därför jag alltid ser fram emot helgerna så mycket,.

/Mia. - Time to run.

ps. the way I are. the way you are. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: