MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

,..

Kategori: Min vardag

You know that I would know,
if only I could.

---------------

Wiie, det är äntligen helg :) Att vara på jobbet ynka fyra timmar idag gick som en dans, och nu kan vi väl påstå att vi nästintill kan allt om posten :P Slö vecka, jotack^
Helgen vill jag nu ta vara på ordentligt och umgås med de mina, eftersom söndagskvällen&natten kommer spenderas på posten. Måste därför ladda upp batterierna ordentligt med vänskap, kärlek och omtanke :P Give it to me, baby. Aha-aha!
Dock. Änsålänge inga planer för varken idag eller imorn. Vart ska dagarna bära av? :O Nog för att jag kan stå ut med att inte ha det planerat till punkt och pricka, men något litet uns om vad som sker vore himlans bra och skönt. Vill ju ha något att se fram emot? :)

/Mia. - Lady Gaga sjunger fel. Jokerface ska det vara.

ps. You have a shot at love with Mia Häll. Are you interested? ;P . ds





Mys&Kram&Gos-sugen!
Jag läste Idas blogg nyss och hon hade lagt upp en låt med Marit Larsen. Sökte på henne på youtube och fann "Steal my heart" med henne. Blev lite smått förälskad i hennes röst! Skön på nåt sätt, även om det låter barnslig eller hur man ska uttrycka det. Kolla! :) http://www.youtube.com/watch?v=JWgMSzNp8TY

Förövrigt så vråldiggar jag fortfarande "Your body is a wonderland" med John Mayer. Det finns vissa låtar man inte kan få nog av. Denna ger mig härliga känslor (oftast iaf) och får hela mig att le tack vare saker och människor som den får mig att tänka på.. Om någon hade skrivit den låten till mig eller bara sagt att jag förknippas med den hade jag troligtvis svimmat,,.

"There's something 'bout the way the hair falls in your face
I love the shape you take when crawling towards the pillowcase
You tell me where to go and
Though I might leave to find it
I'll never let your head hit the bed
Without my hand behind it."

Jag vill ha det! :D

Häpp. Är det helg och ledighet och dags att passa på att göra något kanske? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: