MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Dagens känsla: Jag är motiverad!

Kategori: Min vardag

Idag, efter träningen kände jag det: Jag har ett härligt sug av motivation inuti mig! :D Det känns jättehärligt. Jag är målinriktad både inför träning och framtidsplanerna vad det gäller att börja plugga på Ädelfors folkhögskola :D Wiie. Men framförallt: Träningen! Jag vill verkligen bli superfit nu inför sommaren, så nu de kommande månaderna ska jag ge järnet. Det får helt enkelt bli bättre kost och massa träning. Nu vill jag se riktiga resultat :) (försöka är alltid bra!)
Dags att börja lite mer med konditionsträningen. Jag har världens sämsta självdisciplin, men jag ska försöka peppa mig själv :) Är det nån som vill haka på? Alltid lättare att vara två, eller fler :) Och vad jag kommer ihåg så ska jag, Ida, Armi och Fia springa Vårruset i Jkpg den 12 maj? (A) wiie. Jag är taggad som fasen!

-------------------


Pappa kom, precis som planerat, imorse för att hjälpa till med lite grovstädning här i lägenheten :) Jag, låg då fortf. kvar i sängen och han fick tvinga upp mig och muta med de färska frallorna han köpt till frukost (A) Anledningen till att jag var så trött? Min "kära" hund Pax hade suttit precis HELA natten och stirrat på mig, sittandes på mattan vid sängen. Han vägrade äta sin mat på kvällen så hans mage kurrade till slåförbannelse, och trög som han är fattar han inte att han ska äta! Så, av nån riktigt korkad anledning, väljer han att istället sitta uppe hela natten för att psyka mig + smågnälla ! Jag var nära att slänga in honom i väggen för att han skulle tuppa av, kan jag säga. Gör han det igen så jäklar.
Pappa bjöd också, som planerat, på lunch på hotellet :) Muuums, vad gott det var! Mycket sallad också. Det är grejjer! :) (fast vi kände oss bara tvungna att slinka in på Thimons för varsin bulle också (A) )

Sen, vidare till posten för att sola med Armi igen :) (30 minuter för 20 spänn! Rena rama rånet) , och sist: Friskvårdshuset för spinning :) Blev lite besviken på att det inte var så mycket ös och lite sämre musik än vad det brukar, men träning var det iaf :)

Imorn är det första dagen på bfm-utbildningen. woohoo, vad spännande! Nästan så jag kissar ner mig,. (hrm?)
Ha det så superbra i Helsingfors, Armi :) NJUT! Vi ses nästa vecka igen :)
/Mia. - life is too short to play silly games.

ps. jag vill ha kvalitetstid med P1 snart :) .ds.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag kör inga "sötsaker&godis" fram till sommren...bara vid vissa speciella tillfällen. Du kan ju hänga på du med ;) du har bestämt dig för att söka till ädelfors eller?

    2009-03-01 | 18:33:32
  • Mia säger:

    haha, skulle aldrig klara fram till sommaren, men jag kan ju vara med lite, liksom. Minska godiset, så att säga :P hehe. Jo, det blir nog det faktiskt! Verkar så himla bra :)

    2009-03-01 | 18:53:55
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: