MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Come, it's time to pray for the weekendday

Kategori: Min vardag

Utmattad. Fullkomligt slutkörd. Som överkokt spaghetti.
Det finns många olika varianter att använda som beskrivning av mitt nuvarande tillstånd, men jag tror ni förstår :)
Fys med P1 + världens jobbigaste jäkla spinningpass man kan tänka sig = TRÖTTHET! Det var skönt att verkligen få en genomkörare :) Imorgon väntar långrunda/ännu ett fys&konditionspass med P1 och förhoppningsvis Armi också, innan det bär av till Friskvårdshuset igen för Powerpump :) Och vi håller tummarna stenhårt för att proteinet hinner komma fram tills imorn, så vi slipper vänta ända till onsdag ;) Postenkamrater: Se till att göra ert jobb :D

Dagens jobbiga: Efter fyspasset var det dags för mat. Kände mig helt plötsligt lika konstig som jag gjorde den gången jag svimmade i höstas. Musklerna vägrade lyda, gaffeln blev alltför tung att föra till munnen, det kittlades på något konstigt sätt i hela kroppen och illamåendet trängde sig på, helt ovälkommet. Låt mig va,..

--------------------

P1. Joker är ett så passande namn så du anar inte. Nu är det dock en period då själva masken inte stämmer, utan bara det med att spexa och lattja runt som gäller :P Och vet du vad? Jag trivs jättebra :)
Tack att du får mig att må bra! (torsdag? :) ) (paulinaskold.blogg.se)

Jag ska nu falla i sömn och inte vakna förrän min kropp känner att den är redo att göra det. Kära hjärna: Beslutet faller på dig.
Tack för ordet! /Mia.

ps. något att vara stolt över och något att skryta om. jotack :) .ds.

 Av någon anledning saknar jag den här jycken idag,. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: