MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Bara en liten önskan.

Kategori: Min vardag

Jag vill ha december, 2008, igen ! Eller, iaf senare halvan...
Känner du någon som äger en tidsmaskin? Säg till mig isf :)

Och vissa andra stunder de senaste två månadera också, iofs.
Såna stunder man visste precis allt och kände att man hade svar
på vad som helst och visste vart allt var påväg, fastän man egentligen
inte gjorde det. Do you feel me?
De stunderna när leendet inte kunde förminskas och fötterna styrde
dit näsan pekade, så att säga. De stunderna är bra stunder.
Säger inte att det inte kommer fler, men jag vet inte hur mycket jag
ska hålla tummarna. Antagligen så mycket så att de vitnar och domnar
bort litegrann. Vi kan kalla det härlig känsla, bara för att få in nåt bra i
den här texten :)

JA. Jag deppar idag, men det gör man ibland. Så det så.
Gett upp? Nej. Jag är i samma läge som innan.


/Mia.

ps. Freddan läser min blogg :DD han tycker iaf om att jag skriver. Det är trevligt :) .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: