MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Att ge. Att ta. Att våga. Att vinna.

Kategori: Min vardag

Livet handlar mycket om det. För att man ska nå dit man vill, för att drömmarna ska slå in och för att man ska känna lycka. Som en vän sa, ungefär, en gång: "Jag vill inte vara den som ligger på dödsbädden och ångrar något jag inte eller aldrig gjorde." Det kanske är världens chans som finns mitt framför näsan på dig, det vet du inte. En chans som att kanske få det där arbetet du så länge velat ha, att träffa största idolen, en så enkel sak som att få en kram av bästa kompisen just den dagen eller betydligt, betydligt större och bra saker. Chansen finns. Ta den. Våga. Vinn.
Jag vill i alla fall inte missa dessa tillfällen.

-----------------------

Långdagen på posten gick oväntat bra :) Och som vanligt: Tack Ivana för att du förgyller stunderna på Posten! :D Långa diskussioner och skratt är det bästa för att få tiden att gå.

Friskvårdshuset bjöd idag upp till ett jobbigt och hårt Powerpump-pass som jag, P1 och Armi uppskattade väldans mycket :) Ytterligare lite vikter som lastades på på just benen, så idag var vi faktiskt dem som hade mest kg på stången :P Hurray ! Som vi sa: "Vi är biffarna i hörnet."
Efter träningen följde jag med P1 hem för gröt, mörk choklad och tv. Nog för att hon sov i lite mer än en timma, men jag kunde lätt roa mig med att titta på Animal Planet. Jag vill ha denna kanal! :D Efter hennes powernap kom pratet in på drömtydning, läskiga saker och framtidsplaner/drömmar. Tack kära vän att du tar dig tid till mig, trots att du har så mycket till skolan denna vecka! Du är guldvärd :) Tror inte någon förstår mig bättre än vad du gör!

Blev ingen titt på lägenheten idag, pga sjukdom, så ska dit på torsdag istället :) Har verkligen börjat längta till flytten nu, faktiskt. Har tagit fram flyttlådor och börjat packa lite smått. Längtar tills vi verkligen börjar inreda! :D Wiie. Kommer bli braaaa! Kom och hälsa på sen. Det är en order! Pralin. Heja oss! :)

Min gungstol är riktigt skön och har sakta men säkert börjat vagga mig mer och mer sömnig. Älskar denna stol! :)
Imorgon ska jag träffa P1 för lite handling på Kvantum och sen kommer päronen och lämnar Pax hos mig igen, eftersom han ju varit hos dem några dagar. Vilar dessutom kroppen imornkväll och följer istället med P1 på basket vid 18, och sen hoppas jag stenhårt på att få slänga mig i en skön soffa för film i otroligt bra sällskap.

/Mia. - Ditt leende...

ps. Jump. For my love. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: