MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

00.00

Kategori: Min vardag

Kollade på klockan precis vid detta klockslag, och precis som man säger: Jag önskade mig något :) (precis som på 22.22 och 11.11, ni vet :P ) Sen är det väl så också att man inte ska berätta för någon vad man önskade sig, för då slår det inte in? Tror i vilket fall att relativt många av er som läser anar vad det var förnåt (A)

Förövrigt så sitter jag och kollar på tatueringar. Imorn blir det till att ringa och boka tid :) Är SÅ sugen på en ny nu, så jag känner att det är dags. Vad jag ska göra får ni se,. (eller. en del av er får bara se delar av den (A) ;)  ) Surprise! haha.

Jag måste sova.
Imorn är det dags för skräckisbio. Wiie :) (jag och Fia har bestämt att vi ska käka på MAX innan. Woohoo! :D )
Peace. /Mia

ps. kropp av stål. get it? ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: