MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Tjenna, läget? Tag sen.

Kategori: Min vardag

höhö :D Någon som hört det där innan? HA !

Umgåtts lite med Millan och Fia ikväll :) Solade först med M för att sen gå hem till mig där Fia joinade. Final på "Mammas pojkar", javisst! Snacka om FLOPP. haha. Inte alls som vi trodde. Tragiskt! Fruktanstvärt. Undrar om något av paren kommer att hålla? hum.
Sitter nu hemma hos Albin och tjuvar på hans internet lite :) Han har inte kommit hem riktigt än så jag passar på att skriva lite blogg. Var ett himla tag sen sist, måste jag säga. Jag som kommit i så bra form med löpande fingrar och allt. Se där ja', så kan det gå ;)
Filt, myströja, raggsockar, datorn i knät, ett par knäckemackor och tvn är på i bakgrunden. Där visas "Shanghai Knights" på sexan - vilken galet skön film det är :D Jackie Chan och Owen Wilson är enligt mig ett av de absolut bästa Hollywoodparen (om man kan säga så) :) Klockrena, utan tvekan. Filmen före denna, "Shanghai Noon", är en av de bästa filmer jag sett. Första gången jag såg den låg jag dubbelvikt på golvet av skratt, då jag ramlat ner från sängen (A) haha. Det är ett bra betyg, måste jag säga.

--------------

Annars? Jodå, det är bra :) Ser fram emot en händelserik helg med familjeträffar både fredag och söndag! Spännande :) Tur man har P1 att diskutera bra klädval med ;) haha. Tummen upp!

Jag är lycklig nu. Så förbannat lycklig, rent ut sagt. Det är nästan så jag kan känna på det som sen kommer hända med fingrarna, om jag bara sträcker ut armarna lite framför mig. Det finns där, liksom. Ärligt talat? Jag tror. Det är nog det bästa jag kan säga nu, för det berättar så otroligt mycket. I alla fall om man känner mig ordentligt.

Nu börjar jag längta efter min favoritfamn så korsar alla fingrar och tår och hoppas på att klockan kan gå lite fortare :)
/Mia - Att fånga en fjäder.

ps. jag önskar att alla hade det lika lätt. då hade världen sett bättre ut. ds.

Kommentarer

  • Farsan säger:

    Jag fick lite ryggragg när jag läser trodde ett tag att du gått och blivit religiös men till min lättnad så avtog tanken.

    Tack :P

    2009-12-11 | 10:31:37

Kommentera inlägget här: