MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Pulsökning? Jo, man tackar.

Kategori: Min vardag

Kortfattat om gårdagen: Rullstolsövningar stod på schemat, och även om jag till en början var lite skeptisk mot detta eftersom det kändes så fel, ändrade jag åsikt efter en stund. Var intressant att få se det från en annan synvinkel och sen även att få testa på det :) Vi gjorde det under lite roligare former genom rullstolsbasket :D Alla taggade järnet och det var nästan så det började bli lite läskigt ett tag ;) Kan ju lugnt säga att träningsvärken man redan hade inte mådde särskilt mycket bättre av att använda armarna för att ta sig framåt i rullen... haha.

DAGEN. Friluftsliv i Skirö :) Rida islandshäst samt laga mat utomhus och leka lite lekar vid en sjö. SÅ jäkla mysigt verkligen. Att vi hade tur med vädret gjorde ju lätt 90% av dagen. Alla var glada och på topp! Jag som aldrig i mitt liv suttit på en häst utan att någon hållt i tränset, skulle alltså idag rida helt själv i svår och läskig terräng samt va med om töltning. JÄVLAR vad det gick :D haha. Pulsen ökade, musklerna spändes en aning och det enda jag tänkte på var att inte trilla av. Vilken syn! ;) Att terrängen, som vi gick lugnt genom, sen lutade som fan, innehöll stenar överallt sant gegga och vatten gjorde det hela ännu läskigare. Min häst, "Lutir", valde att gå ut en liten sväng i skogen också, så det var bara att tacka och ta emot alla grenar jag fick i ansiktet, huvudet och på kroppen (Y) haha.

        

1. Morgonstund. Det klarnade - dagen skulle bli fin :) 2. Jag och Litur. (Som inte riktigt ville va med på vår "kompisbild :P ). 3. FP 09-10. 4. Vilken dag! :D


----------------------


Annars? Jag sitter just nu och hejar på Fröken Ur så att klockan kan bli 20.00 nån gång. Då slutar äntligen min man att jobba, så att jag kan få träffa honom :) Abstinens? Tja. Kanske det (A) Tänk vad andra människor kan få en att må otroligt bra! Mumma :)

/Mia - ler på både in- och utsida.

ps. man måste försöka för att lyckas. att även misslyckas tyder iaf på att man försökt. lika viktigt det. ds.

Kommentarer

  • Farsan säger:

    korekturläsning

    2009-12-04 | 07:05:50
  • Vera säger:

    hmm..... korrekturläsning menar han av?? hihi

    2009-12-04 | 11:27:10
  • Mia säger:

    haha, det menar han nog! Och du menar nog VA och inte av? :P haha. Rättar en tabbe för att göra en egen. Snyggt :D

    2009-12-04 | 17:52:36
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/
  • Vera säger:

    Tja.... du vet denna släkten. Vi är bra på flesvtaning. =)

    2009-12-06 | 19:56:38

Kommentera inlägget här: