MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Ojsan hoppsan!

Kategori: Min vardag

Vilken fruktansvärt kass bloggare jag blivit, men jag har allt som oftast inte tid eller ork :/ That's life :)

Har nyss kommit hem från en helg nere i Trelleborg, och besök hos kusin Vera och hennes sambo Robban. Helt ärligt ville jag inte åka hem, men plikten kallar så att säga. Har haft en sanslöst rolig och lyckad helg med massa nya människor och kontakter :) Jag gillar't! Festfestfest, öltält, liveband, (JETSET woohoo :P ), kebab så det visslar om det och så lite annat smått och gott :) En sak är säker: Jag ska flytta till den där stan när jag är klar med skolan till sommaren! :D Älskar stan, så är det bara.
Att man kommit hem klockan halv sex varje morgon, pga galna upptåg, efterfester med sköna grabbar och promenader genom stan har gjort att man inte fått särskilt mycket sömn precis. Så - jag har redan gått och lagt mig faktiskt, och klockan är bara tjugo över tio :O Det har nog inte hänt mig på flera år! haha. Men skönt ska det bli :)

Tack allra, allra bästa Vera & Robban för gästfriheten och en helt underbart rolig helg :) Jag kommer snart igen! (A)
/Mia - Någon som vill hålla i mig med sin ena hand och mitt hjärta i den andra.

ps. "Du får gärna stå här om du vill, för vi kan gå!" /citat, Mia Häll, lördagnatt. ds.

Kommentarer

  • Vera säger:

    Shit..... jag börjar få abstinens. Vill ut igen!!!! Övar på dansen varje dag, så nu sitter den. Kom tillbaka med dig. Supertack för att du orkar rasta din gamla kusin. KRAM!!

    2009-09-01 | 15:21:00
  • Vera igen säger:

    www.trelleborgsallehanda.se står det om "tjoff, rakt genom rutan".

    2009-09-01 | 15:26:03
  • Mia säger:

    haha, du är la för rolig! :) Hade verkligen hur kul som helst i helgen! Kom upp hit så gör vi en repris, och jag lovar dig - jag kommer några gånger i höst (A) :D Vi kommer bli igenkända pga den där dansen, tror jag ;) haha. Klockrent!

    "Tjoff genom rutan"? Nähä? Kanske inte så oväntat. Du som tipsat dem eller? ;) höhö.

    KRAM kusin.

    2009-09-01 | 15:34:43
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: