MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Mivi Total!

Kategori: Min vardag

Nu är det dags att fylla på med massa vitaminer&mineraler inför hösten och vintern! Lika bra att börja i tid :) Jag och P1 har bestämt oss för att vi måste bli piggare än vad vi är, för detta funkar verkligen inte. Jag orkar inte gå runt och vara trött längre för känner inte igen mig själv överhuvudtaget. Det är tid att tömma ryggsäcken på skrot och ge mig in i min vanliga och bättre värld :) Jag och P1 ska därför sätta upp kort- och långsiktiga mål och kommer förhoppningsvis utan att stressa kunna nå dem! Heja oss, heja oss :D

Vad är det som händer? "Looking from a window above". Mina batterier är inga Duracell.
/Mia - Joshua Radin.

ps. snälla, stäng inte av musiken. ds.

 Saknar hunden, och det rejält!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: