MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Hum, jo. Så kan man säga.

Kategori: Min vardag

I'm scared to death. Jag borde verkligen ta mig i kragen och bli sådär coollugn, men jag är helt enkelt värdelös på det. Bara att konstatera. Det är Mia, och det måste accepteras antar jag. Även av mig själv..

--------------------

Tack för en skön helg allihopa! Den var guld :)

Allihopa, till min stora glädje: Jag har tränat SPINNING idag :D Mitt gymkort gick ut sista maj, så kände att nu var det äntligen dags att börja igen. Sken som en sol efter passet och det kändes så grymt bra! Nu är man igång igen och på rätt spår - wonderbaurt :)
Kvällen har sedan bestått av käk på "En italienare..." med päronen + moster med man. Mycket trevligt :) Sedan hem för att chilla med Carro och Sara. Kaffe och Baileys - finns inget annat att säga än "Mums på det".

Imorn åker stygnen bort. Hallelujah! :)
Sedan blåbärsplock och umgänge med kära P1, jobb med Ivana 17.30 - 22.00 och efter det till efterlängtade och den bra P. :) Hallelujah nr.2 !

/Mia - jag har hårångest.

ps. I don't like to, be alone in the night. ds.

Kommentarer

  • Malin säger:

    Oj fanns mycket att läsa här nu;)

    Vad är det för stygn du pratar om??!

    Ger din REM-sömn dig problem?

    finns ju olika teorier på "varför man drömmer det man gör" men i Rem-sömn så är allas drömmar aningen "bisarra"

    Usch vill inte börja jobba igen!!!

    Får se om vi hinner ses ngt på jobbet innan du börjar plugget;)

    Kram!

    2009-08-05 | 14:06:09
    Bloggadress: http://loveshinealight.blogg.se/

Kommentera inlägget här: