MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

En vecka avklarad :)

Kategori: Min vardag

Första skolveckan = något av det bästa i mitt liv :) Jag stormtrivs verkligen. Gillar läget!
Onsdag-torsdag hade vi kick-off och de som går i klassen över oss planerade dessa två dagar, vilket resulterade i 5-kamp, brännboll, sol, bad, kanotpaddling, MASSA - alltså MASSA - mat, grillning vid sjön under den mest stjärnklara himmel jag sett i hela mitt liv (trivdes? det är bara förnamnet :) ) och sen övernattning i militärtält :) Knöligt, kallt, fuktigt och sömnlöst men va fan: Vad gör lite ryggont och stela ben när man haft två kanondagar? :D Klassen lärde känna varandra bättre, vi förstod att att de som går i den "äldre" friskvårdspedagogklassen är riktigt sköna och lättsamma killar och - det laget jag var med i, vi vann 5-kampen tack vare laganda, slit och positivitet vilket betyder varsin härlig helkroppsmassage av dem i den äldre klassen. Behövligt! Nästa vecka it is. Tackartackar :D (att man har träningsvärk i skrattmusklerna tyder på att man haft jäkligt roligt, va? :P )

Nu sitter jag i Sävsjö och meningen var egentligen att vi skulle börjat årets vedsågning ikväll, men regnet satte stopp för detta. Lite trist om jag får säga det, för hade hellre börjat så man blir klar med skiten nån gång eller kunnat åka hem till Nässjö istället om jag vetat att det skulle bli såhär. Inte för att jag ogillar att umgås med familjen, men hade hellre vart hemma och gjort nåt kul med vännerna. Helt klart (A) Well, imornkväll bär det av till Nässjö igen, och då ska det smälla lite! :P (fest? nesch.)

Imorn ska jag upp vid åtta. Sovmorgon?
/Mia - jag fattar ingenting? :/

ps. Sis. Tänker på dig :) Du är viktig! .ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: