MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

"Closer"

Kategori: Min vardag

Med Joshua Radin. Behöver jag säga mer än MUMS? Tror knappast det :) Den är underbar.
Och sen att jag alltid varit förälskad i "Your body is a wonderland" med John Mayer, och önskar att någon skrivit den låten till mig - det är en helt annan femma.

-------------

Ja. På måndag börjar allvaret. Då ska jag sätta mig i skolbänken igen för att bli friskvårdsterapeut och massör :) Ser fram emot det, även om jag är hypernervös! Säger som Ivana: Tänk om jag blir mobbad? I sure hope not.

Det händer mycket nu. Runtomkring, överallt och hela tiden :) Håret färgades idag hos Carro på salongen i Aneby. Kanonnöjd :) Blond med mörka slingor i. Like it!
Träningen har vart kass i veckan, och det beror på dålig planering, kass disciplin och pass som de tagit bort. Jag ogillar mig själv just nu! Trivs inte alls. Sucksuck! Så. Imornbitti ska jag och Fia försöka oss på en löprunda :) I värsta fall blir det iaf en riktig långpromenad för min del! Det är skönt :) (Regn - håll dig borta!)

-------------

Sommaren. Hösten. Vintern. Våren; Ligga på en filt i gräset. Bli kliad på ryggen och i håret. Lösa världsproblem. Sparka löv. Låna vantar. Snögubbar. Skratta. Trivas. Picknick. Utflykter. Tända ljus. Hav av filtar. Röda näsor och köldbitna kinder. Kalla fötter som letar värme.
Listan kan bli låååång! :)

Jag är inne i en period där jag verkligen umgås mycket och med mycket människor! Jag gillar det benhårt, och det blir aldrig tråkigt liksom! Fantasifullt gäng, jovisst är vi det :P Ni som känner mig vet ju att jag gillar umgänge, i alla dess former, färger och figurer. (huh? ;P)

En sak till: Denna helgen flyttar Pax! Jag kommer sakna honom :/
/Mia - igårnatt när jag var ute med hunden, gick jag ute på gatan och sjöng Melissa Horns "Långa nätter" högt för alla våra grannar. Undrar om någon hörde? Jag gillade det. Det var stjärnklart också.

ps. Slutar tjänsten. Lämnar Afrika. Det ska ni nog få se! .ds.

Kommentarer

  • Farbror J. säger:

    Hej!

    Lycka till med dina nya studier. Och om någon är dum, säg att du har en farbror som är född på samma dag som dej. Hota med att det måste vara ett dåligt omen för den som är dum.

    Kram, Farbror J.

    2009-08-16 | 23:07:01
  • Mia säger:

    Tack, farbror! :) haha, ska absolut säga det om de är elaka. Lär funka utan några större problem, liksom! Nervös så jag skulle kunna kissa ner mig är jag, men ja. Jag ska lägga på charmen så ska det nog gå bra :)

    2009-08-17 | 00:29:59
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: