MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Vårkänslor!

Kategori: Min vardag

Precis som alla andra jag pratat med idag, har även jag vårkänslor :) Vilket väder! Underbart :)
Efter att jag slutat jobba vid 16, blev det att direkt gå ner på stan för att möta Armi och Kim för att bara strosa lite fram och tillbaka :) Kände mig inte nöjd med denna lilla promenad, utan gick vidare ner mot Ingsbergssjön där jag fastnade på en bänk i solen. Sååå skönt :) Orkade dock inte med Pax otålighetsgnäll så gick hem den korta biten till lägenheten, lämnade honom och strosade tillbaka ner till min lilla bänk igen :) Och, det bästa av allt som verkligen gjorde min dag: Totti cyklade förbi där, när han var påväg hem från jobbet :D Så jag fick äntligen en liten dos av kramar och ett par pussar (A)
Kunde, med leendet fastklistrat, sedan gå hemåt igen :) Solen i ögonen och glädjepirr i hela magen.
Hann of course träffa Ivana för en glass på stan också :D (älskar vädret! Ville inte gå in.) Alla dessa små utflykter resulterade i nästan tre timmar ute i friska luften. Välbehövligt :)

Ligger nu i soffan och kollar på hockeyn. Bunkrat upp med massa kuddar för nacken och huvudet, så man skulle nog kunna säga att jag ligger ganska skönt! :) Bara sällskap som fattas. Jag hoppas på det bästa av de bästas sällskap på fredag. Kvalitetstid! Det är jag sugen på och i behov av. Vem behöver INTE sånt, liksom (A)

OCH. Hallelujah - imorn kommer Millan hem :D När jag slutat jobba vid 22, måste hon komma till mig, så att jag kan krama henne sönder och samman. wiie :)

/Mia. - Höll på att somna på jobbet idag. Igen :/ Utbildning är inte kul, så är det bara.

ps. han kom om våren, som en vårvind. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: