MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Våren är här :)

Kategori: Min vardag

Jag och kära P1 tar detta på största allvar, så vi startade dagen med frukost på en filt i gräset :) Sen - vidare till stan för lite inhandling tills imorn då det vankas fest, och tillslut: Ett par timmar på min balkong, där Armi också gjorde oss sällskap :D Fina flickor! <3

Nu; Mött Millan på stan, köpt lite godis och strax kommer mina päron hit och myser en stund innan jag drar vidare upp till Millan, (som åkt hem en stund precis), för lite grill och chillkväll :) Jag diggar det! Kan inte bli mycket bättre, tror jag :)

Imorn blir en braaaa dag :D Längtar.
/Mia - chansa är nåt man måste våga.

  Trivdes :)
  Resultatet efter några timmar i solen blev en brunbränd Mia. Heja :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: