MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Skratt.

Kategori: Min vardag

Ja, det är vad helgen har bestått av :) Väldigt längesen jag spenderat tre dagar då jag skrattat 90% av tiden. Underbara vänner - ni gör mig glad!
Gårdagskvällen var lyckad, då vi bestämt oss för att åka in till Jkpg och göra Centrum osäkert. Lyckatlyckat! :) Vi blev ett ganska stort och riktigt roligt gäng tillslut, och att sitta allihopa på nattbussen kunde bara resultera i en enda sak: Skratt. (rubriken säger väl eg. det.) Sen att vi fick lite oväntat besök då klockan närmade sig 5 var väl inget konstigt - lördagsnatt på Kyrkogatan verkar vara en självklarhet för människor i den här stan ;) haha. Trevligttrevligt :) (även om det inte märktes på mig just då, kanske) Somnade sakta, men säkert, runt sju-tiden på morgonen och lyckades sova hela tre timmar innan ögonen ofrivilligt slogs upp och vägrade låta mig somna igen.
 Söndagen = pizza, grymt bra umgänge, tv (Wipeout = GALET! :D) spel med några sköna människor och kvällspromenad. Underbart :) Jag stormtrivs!

That's all for now. Lack of fantasy.
/Mia. - 1.

ps. det finns en tjej som grubblar väldigt mycket på saker och ting. den tjejen är jag. ds.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: