MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Oj, shit, ja jösses!

Kategori: Min vardag

Den ordinarie instruktören var sjuk idag, så på pumpen blev det istället ett styrkepass med Lena och - herre - på combaten kom Lottas man och körde med oss istället :D Seriöst - jag kände mig som en ynklig liten knatte som gjorde lumpen och att han var värsta befälet som stod där och skrek vad vi skulle göra! hahaha. Men oja - han körde också skiten ur oss :D Känner mig nu grymt färdig efter de två timmarna med hård träning, så klagar absolut inte :) Får bli att ta det lugnt med kroppen imorn och bara gå och simma lite och sen ta en raskis med min kära P1 ! wiie :)
MEN - först, vid elva, kommer Ida-Pida till mig och bjussar på fika. Är jag bortskämd och har det bra, eller vad? (A) Hoppas solen kan titta fram igen, så att vi kan inta min balkong!

/Mia - på lördag ska vi dansa häcken av oss - igen.

ps. "Välutrustigheten". Det är så man säger det, right P1? :)

Kommentarer

  • P1 säger:

    välutrustigheten ? haha, det vet i katten - men nått i den stilen ;) Bäst du tar reda på det snart, you know what I mean :P

    2009-04-22 | 09:14:19
    Bloggadress: http://paulinaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här: