MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Och Mia är glad.

Kategori: Min vardag

Jag är lycklig. Så är det :)
Och vet ni vad? Min Millan är hemma hos mig igen :D Fick krama henne innan, och det kändes så kalasbra! wiie :)

Utbildningen på jobbet de här två dagarna har gått bra. Nu är jag ledig fram till söndagkväll då det vankas 11,5 timmas jobb. HEJA!

Imorn är det hockey/tacos/mys-kväll som gäller. Kan knappt bärga mig! :)
/Mia - Fest på lördag! join ;P

ps. Kan dagar bli till år? tror det. ds.

Kommentarer

  • Ines säger:

    millan?? vem är millan?? har inte du flyttat ihop med Karro??

    2009-04-05 | 18:00:31
  • Mia säger:

    Jo, jag bor med Carro :P Millan är en kompis som kommit hem efter 2,5 månad i thailand :P

    2009-04-06 | 05:53:55
  • Ines säger:

    okej! men då är jag med! jag tror att ja vet vem hon är, eller jag menar, jag har sett henne på FEJSBOOK.. hehe

    2009-04-07 | 22:35:32

Kommentera inlägget här: