MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Nu har jag det!

Kategori: Min vardag

Ett tips på hur du ska göra för att lyckas hålla dig vaken:
- Se till att må riktigt riktigt psykiskt dåligt, var så förvirrad du bara kan och var ovetandes om saker. Jag garanterar då att du omöjligt kan somna, hur mycket du än försöker.
Om du inte gör som jag gjorde igår; Somnar av utmattning.

/Mia.- mest hemska morgonen på länge. Ville inte vara med mer.

ps. tack tjejer, för en underbar grillkväll! Behövde verkligen få skratta lite. Tycker vi gör som planen: Köper ett hus tillsammans, nånstans i Sverige, flyttar dit och lever ett härligt och bra liv. ds.

------------------------------------------

"Fairytale gone bad" - Sunrise Avenue

"Out of my life, out of my mind
Out of the tears we can't deny
We need to swallow all our pride
And leave this mess behind
Out of my head, out of my bed
Out of the dreams we had, they 're bad
Tell them it 's me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad"

Jag vet ingenting. Famlar i mörkret. Händer som trevar och letar. Vad hittar jag?

Kommentarer

  • Herrlax säger:

    Bakom ett fint leende . Döljer säg en fin människa . Som förtjänar en bättre person ! We support you up .....

    2009-04-13 | 02:30:31

Kommentera inlägget här: