MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Måste bara!

Kategori: Min vardag

P1 skrev detta i sin blogg för några dagar sen, och för er som inte läser hennes blogg kan ni läsa det här! Vem såg sämst, egentligen?

"I fredags när jag, Mia, Armi å Millan satt å väntade på vårt grillsällskap:

Mia: kan det vara dom där nere? Ljushuvudet i mitten ser ut som Hedgren.
Jag: haha, ne det där är ju 3st 12-13åringar

3 minuter senare går 3 pensionärer förbi, den i mitten va gråhårig .."

hahaha :) Det är inte alltid så lätt alltså! Ta inte illa upp ;P

--------------------------------------

Om 1 h och 45 min börjar jag jobba. Har bara kvällen, så jajks. Det är skönt!
Natten till idag gick oväntat bra. Dock otroligt jobbigt när man stod själv utan sällskap, eftersom tankarna då yrde runt och det enda som malde runt i mitt huvud var samma meningar - om och om igen. Jag hatar det här :(
Aldrig känt mig mer utelämnad/arg/ledsen/besviken/förvirrad i hela mitt liv. Vill inte vara med mer. Alls.
Självförtroende = Minus 0. HEJA!

/Mia. - Nollvärderad.

ps. Enligt Ivana är jag en Pikachu-slyna ;) haha. ds. (stavning? :P Pokémon iaf!)


 Egentligen skulle jag gett bort det här påskägget, men det blev hastigt och väldigt lustigt ändrade
                                           planer, om man nu kan kalla det så... Tror jag ska slänga det.

Kommentarer

  • Farbror J säger:

    Hittade din blogg via Emmelis blogg. Du vet vart du alltid är välkommen. Hit kan man komma och "bara vara", som min J (godistanten) brukar säga. Vi har inga patentlösningar på "ungdomsfunderingar", men vi kan alltid bjuda på curry-mat. Släng ägget - du är värd något bättre.

    Kram, Farbror J.

    2009-04-14 | 17:18:10
  • Ines säger:

    HEJ JONNY! vi hittar alltid tillbaks till varandra!;P

    får jag också komma och äta currymat?? :)

    2009-04-16 | 00:43:31
  • Mia säger:

    Tack farbror! Är jättesugen på att åka ut till er, men får se. Väntar ev. till maj istället! Vill i vilket fall ut snart, och tömma huvudet lite :) Hälsa faster J !

    2009-04-16 | 23:14:40
    Bloggadress: http://mialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: