MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Måndag.

Kategori: Min vardag

Haft en riktigt härlig dag tillsammans med Millan :) Får umgås en del nu när hon äntligen kommit hem igen! Har lite att ta igen ;P Gick från henne och ut till Lövhult för att gå 5: an, så en två timmar lång promenad i solen blev det. Väldigt härligt :) Slutade med att vi åkte hit hem för att dö i soffan. Gick hyfsat bra :P

-------------

Fast, nu när hon åkte, blev jag depp. Jag vet inte varför. Jag är trött, rastlös och helt totalt gråtfärdig - kramar, pussar och massa uppskattning är vad jag skulle vilja få. Precis som att fjärilarna i magen går upp i varv, flyger runt som galningar och till slut krockar i mitten och bildar en klump. Skulle verkligen kunna göra vad som helst för en stor kram just nu, dock är jag rädd att tårarna då skulle komma som stora floder. Hur kan man vara så nere? Ingen aning :/ Hoppas det är bättre imorn!

/Mia. - jobba 24-05.30. HEJA!

ps. fyra ord. det skulle göra min natt. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: