MiaLouise

Sträva alltid efter att vara den bästa versionen av dig själv.

Man får för sig mycket.

Kategori: Min vardag

Trodde att jag hade glömt, men ack så fel jag haft.

----------------------

Sitter på balkongen. Drar åt mig det sista av värmen från dagen och sitter samtidigt och funderar på vilka val jag måste göra inom en väldigt snar framtid. "Att vänta är inte min starka sida", det är nåt jag står fast vid. Detta är en del av det jag måste ha med på vågen i beslutet, för att sen se vad som väger tyngst. Hade vart lättare om ena delen varit gjort av bly och den andra av tenn, eftersom vågen då tippat över.

Om man skulle ta och bli pigg? Imorn vankas det ett besök hos Carro i Aneby för frisörstund :) Äntligen bli lite ompysslad! Beröring som beröring ;)
/Mia - det är nån paradorkester som övar på den stora parkeringen "där borta". De för ett jäkla liv :P

ps. minns förmkt. funderar förmkt. rör ihop saker förmkt. ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: